Articles

5 Ting At Vide, Før du kan Se Wicked På Broadway + Vis Review (Fra Nogen, Der Har Set Showet 22 Gange)

791shares
  • Del
  • Tweet
  • Pin-kode

Har du drømt om at se Wicked på Broadway i 14 år nu? Wickedicked fortæller den episke historie bag ” The Wizardi .ard of O.” og har tryllebundet publikum rundt om i verden i over et årti. Wickedicked er Victorias all-time favorit musical og hun har set Sho .et en kæmpestor toogtyve gange., Terrence har set Wicked på Broadway to gange, så du er i for en reel behandling 😉

Wicked på Broadway fortæller historien om Glinda, de hadede Onde Heks fra Vest, og Glinda, den dejlige gode heks fra The Wizard of Oz. Wickedicked tilbyder en ny og noget overraskende tage på en elsket historie og er passende for alle aldre. De underliggende temaer er vævet gennem historien og er mere relevante end nogensinde i dagens sociale miljø. Musikken er inspirerende og budskabet kraftfuldt., Det er umuligt at se Wickedicked på Broad .ay uden at blive følelsesmæssigt knyttet til mindst en af figurerne.

kulisser og kostumer, der gør Wicked på Broadway, hvad det er, der minder om Edwardian Æra, og selvom minimal, gør et fantastisk job med at transportere seere tilbage til Landet Oz. Belysningen og scenedesignet gør deres del for at understrege følelserne i hvert øjeblik under Sho .et.

Da vi ankom på Gershwin Theatre, blev vi mødt med en lang række af mennesker, som venter på at se Wicked På Broadway., Det er teater politik, at alle tasker kontrolleres, før de træder ind i udstillingen, så hvis du ser showet på en weekend, være parat til at vente i kø i mindst 15 minutter. Hvis du ankommer senere, linjen vil være kortere, men du vil have mindre tid inde i teatret.en gang inde blev vi mødt af en butik, der solgte Wickedicked The Musical merchandise og ushers, der tog vores billetter. Vi blev dirigeret op de dobbelte rulletrapper til øverste etage i Gersh .in Theatre lobby., Dørene åbnes 30 minutter inden vis tid, så vi har nydt at gennemse de Ugudelige Den Musikalske boutique og tog dette som en chance for at bruge toilettet. Når inde, vi blev afleveret Playbills og rettet til vores pladser.

da gardinet steg og Time Dragon-uret bevægede sig i tide med musikken, blev vi igen fascineret af et Sho., vi havde set så mange gange. Elphaba blev spillet af Jennifer DiNoia, og hendes magtfulde stemme var den perfekte pasform. Kara Lindsays sjove og hjertevarmende overtagelse af Glinda var ikke tabt på disse ivrige fans., Og til sidst, efter 22 gange med at se Musicalicked The Musical, var Victoria overbevist om, at Sheryl Lee Ralph spillede den bedste Madame Morrible, hun nogensinde havde set. Der var ikke mistaken fejl og musikken, cast, sæt, belysning, og sang var betagende endnu en gang styrke vores kærlighed til Wickedicked. Tjek den aktuelle broad !ay cast her!,

5 Ting At Vide, Før du kan Se Wicked På Broadway:

#1: Ankommer tidligt og spille den Onde Lotteri for din chance til overkommelige sidste øjebliks pladser

De Gudløse, Lotteri, er, hvordan Victoria var i stand til at se Wicked the Musical, så mange gange, og hvor vi både så Wicked På Broadway for Terrence første gang! Her er det en lille forklaring fra Wickedicked på Broad .ays hjemmeside: en dag-of-performance lotteri for 26 udvalgte orkester pladser til $30,00 hver vil blive afholdt dagligt., Hver dag, 2 ½ time før Sho .tid, vil folk, der præsenterer sig på Gersh .in Theatre bo.office, have deres navne placeret i en hat. 30 minutter senere trækkes navne for 26 orkestersæder til $ 30.00 hver. Hvis du virkelig trækker for at se Wickedicked The Musical, foreslår vi at få billetter på forhånd, fordi lotteriet er tilfældigt. Hvis du tilfældigvis er i Ne!York City og vil give det en gamble, så er lotteriet perfekt til dig!,

READ NEXT:
5 Everyday Ways To Save Money for Travel

Powered by Inline Related Posts

#2: Do not be late or else you will miss the first 10-15 minutes of each act

The first 15 minutes of the first act are extremely important., Hvis du ankommer til Sho .et sent, vil du blive holdt af betjentene i 10-15 minutter, før du får lov til at komme ind. Sørg for, at du ankommer tidligt, gå på toilettet i tide, og er tilbage i dit sæde, så du ikke går glip af et sekund af Wicked på Broadway.

#3: Bliv bagefter og møde rollebesætningen udenfor

efter Sho .et, gå til scenedøren for en chance for at møde rollebesætningen af Wickedicked på Broad .ay. Bed en usher om at pege dig i højre retning, og gør dig klar til at vente i 20 minutter på, at rollebesætningen vises., Cast medlemmer er normalt bevæbnet med en sharpie, men medbring en pen, så du kan være forberedt. Bed dem pænt om at underskrive din onde Playbill og boom … du har en vidunderlig mindesmærke fra din tid på at se Wickedicked på Broad .ay.

#4: Forstå, at showet kører i 2 timer og 30 minutter med 15 minutters pause

Ja, Wicked på Broadway og er en lille smule af en længere vis. Dette er fantastisk, fordi det giver dig mere tid til at blive absorberet i historien og forbinde med tegnene. Når det er sagt, hvis du forventer at være Ind og ud i tide til middag, du tager fejl., Det er bedst at planlægge at spise middag på Manhattan omkring 2 timer før Sho .et, eller købe en snack i teatret og gå ud til middag efter. Uanset hvad, vi ønsker ikke, at du har lavt blodsukker og er nødt til at forlade mid-Sho!for at finde noget at spise!

#5: Gør din forskning, og du vil nyde de vise en hel masse mere

at Gøre din forskning betyder, at lytte til den oprindelige Ugudelige Den Musikalske cast recording og se the Wizard Of Oz. Ved at gøre dig bekendt med musikken, har du allerede en forbindelse med Sho .et, før du selv ankommer., Watching the Wizard Of Oz vil genopfriske din hukommelse, så du “få” alle referencer smidt i når at se Wicked på Broadway.