Articles

Cele mai bune 10 site-uri de Recenzie de carte și site-uri de Rating de carte

nimănui nu îi place să cheltuiască bani pe o carte nouă doar pentru a face față acelui sentiment copleșitor de dezamăgire atunci când nu se ridică la așteptările tale. Soluția este de a verifica câteva site-uri de revizuire carte înainte de a lovi magazine. Cu cât este mai mare diversitatea opiniilor pe care le puteți aduna, cu atât mai multă încredere puteți avea că vă veți bucura de titlu.

care recenzie de carte și site-uri de rating de carte sunt în valoare de vedere? Aici sunt cele mai bune.

1., Goodreads

Goodreads este, fără îndoială, comunitatea lider online pentru iubitorii de carte. Dacă doriți o inspirație pentru ce carte să citiți în continuare, acesta este site-ul de vizitat.

există un număr nesfârșit de liste de lectură generate de utilizatori pentru a explora, iar Goodreads însuși publică zeci de liste „cele mai bune” dintr-o serie de categorii. De asemenea, vă puteți alătura discuțiilor de carte și grupurilor de lectură cu mii de membri.,

puteți participa în comunitate adăugând propriile clasamente la cărțile pe care le-ați citit și lăsând recenzii pentru alte persoane pentru a le verifica. Ocazional, există chiar și evenimente bonus, cum ar fi sesiunea de întrebări și răspunsuri cu autori.

2. Xing

Xing este auto-proclamat cel mai mare club de carte din lume. Are mai mult de 2,3 milioane de membri și face parte din catalogarea site-ului/site-ului de rețea socială., cu un cont gratuit, puteți adăuga până la 200 de cărți în biblioteca dvs. și să o partajați cu alți utilizatori. Dar este în alte domenii în care LibraryThing poate pretinde a fi unul dintre cele mai bune site-uri de revizuire carte. desigur, există evaluări, recenzii ale utilizatorilor și etichete. Dar asigurați-vă că faceți clic pe fila Zeitgeist din partea de sus a paginii. Conține mase de informații, inclusiv cărțile de top după evaluare, după numărul de recenzii, după autori și multe altele.

3. Book Riot

Cartea Riot este un blog., Publică liste pe zeci de subiecte diferite, dintre care multe se concentrează pe cele mai bune cărți dintr-un anumit gen. Pentru a vă face o idee, unele articole recente includ 16 cărți spațiale obligatorii și 8 Romane de groază ale autorilor Latino. desigur, există și o mulțime de conținut care nu citește lista. Dacă aveți o afinitate generală pentru Literatură, Book Riot merită cu siguranță adăugată la lista de site-uri web pe care le navigați în fiecare zi.

4. Livresc

Livresc este un site care toți membrii de cluburi de carte ar trebui să știi despre., Vă ajută să vă pregătiți pentru următoarea întâlnire cu ghiduri de discuții, teste de carte și jocuri de cărți. Există chiar sugestii de mâncare și băuturi și sugestii de liste de redare.

dar site-ul este despre mai mult decât întâlniri de club de carte. De asemenea, oferă o mulțime de conținut editorial. Aceasta vine sub formă de interviuri de autor, eseuri de opinie, recomandări de carte, provocări de lectură și cadouri. asigurați-vă că vă uitați în mod regulat la secțiunea de cărți obligatorii a site-ului. La fiecare două săptămâni, un nou personal Citește articolul merge în direct.

5., Booklist

Booklist este o revista de imprimare, care oferă, de asemenea, un portal online. Experții de încredere de la American Library Association scriu toate recenziile. puteți vedea fragmente de recenzii pentru diferite cărți. Cu toate acestea, pentru a citi recenziile complete, va trebui să vă abonați. Un plan anual costă 295 USD pe an.

6., Fantasy Book Review

Fantasy Book Review ar trebui să fie ridicat pe lista pentru oricine care este un fan al fanteziei funcționează. site-ul publică recenzii atât pentru cărți pentru copii, cât și pentru cărți pentru adulți. Are o secțiune cartea lunii, un sistem de rating de 0-10 pentru cărțile pe care le revizuiește și o listă actualizată continuu de cărți care trebuie citite pentru fiecare an.

puteți căuta prin arhivele vechi care trebuie citite, începând chiar din 1980.

7., LoveReading

LoveReading este una dintre cele mai populare book review site-uri din marea BRITANIE, dar publicul American va găsi să fie la fel de utile. site-ul este împărțit în lucrări de ficțiune și non-ficțiune. În fiecare zonă, publică ponturi săptămânale de personal, cărți ale lunii, debuturi ale lunii, cărți electronice ale lunii, cărți audio ale lunii și cele mai vândute la nivel național. Fiecare carte din fiecare listă are o recenzie completă pe care o puteți citi gratuit.

asigurați-vă că consultați și secțiunea LoveReading Loves., Veți găsi liste de lectură tematice, cum ar fi literatura Primului Război Mondial și lectura de vară 2019.

8. Kirkus

Kirkus a fost implicat în producerea de recenzii de carte din 1930. Site-ul critici pe saptamana e cel mai bine vandut cărți, împreună cu un simplu Cumpăra, Împrumuta, sau Sări de rating. după cum v-ați aștepta, veți găsi, de asemenea, zeci de liste „cele mai bune” și recenzii individuale ale cărților din mai multe categorii și genuri.

și în timp ce sunteți pe site, asigurați-vă că faceți clic pe secțiunea Kirkus Prize., Puteți să vă uitați la toți câștigătorii și finaliștii din trecut, completați cu recenziile însoțitoare ale cărților lor.

9. r/cărți

așa Cum este adesea cazul, Reddit are un subreddit dedicat recenzii de carte și liste de lectură.

subredditul are subiecte programate săptămânal despre un anumit subiect sau gen. Oricine poate apoi cip cu opiniile lor despre care cărțile sunt recomandabile. mai multe fire noi sunt publicate în fiecare zi., Subiectele recente au inclus subiecte precum literatura din anii 1910, literatura din Singapore și lecturile preferate de plajă.

veți descoperi, de asemenea, un fir de recomandare săptămânal, un săptămânal ce citiți? discuții și AMAs frecvente.

10. YouTube

YouTube nu este tipul de loc care îți vine imediat în minte atunci când te gândești la cele mai bune site-uri de recenzii de cărți online. cu toate acestea, există mai multe canale YouTube captivante care oferă frecvent opinii despre cărțile pe care le-au citit., unele dintre cele mai notabile canale YouTube de recenzie de carte includ mai bine decât mâncarea: recenzii de carte, Little Book Owl, PolandBananasBooks și Rincey Citește. am scris despre cele mai bune canale YouTube pentru iubitorii de cărți dacă doriți să aflați mai multe.

10 Cele mai Bune Canale YouTube pentru Iubitorii de Carte

salut BookTube! Iată cele mai bune canale YouTube pentru iubitorii de cărți care adoră să citească și să discute poveștile lor preferate.

nu uitați Amazon!,

cele 10 site-uri de recenzii ale cărților pe care le-am discutat vor atrage diferite tipuri de cititori. Unii oameni vor fi mai confortabil cu sistemele de rating de carte ușor de interpretat; alții vor prefera comentarii extinse scrise de profesioniști cu experiență. Nu ai găsit nimic, încă? Iată câteva site-uri pentru a găsi următoarea carte de citit. și amintiți-vă, dacă nu doriți să săpați în recenzii interminabile ale cărților, puteți utiliza și Amazon ca o modalitate rapidă și murdară de a evalua opinia oamenilor cu privire la un titlu., pentru a afla mai multe, asigurați-vă că citiți articolul nostru despre cum să vă organizați toate cărțile și cele mai bune cărți pentru a citi geeks.

Vizita MUO.com
Subiecte Legate

• Internet
  • Divertisment
  • Citeste
  • Revizuire Utilizator
  • Recenzii de Carte
  • Hobby-uri
  • Recomandări de Carte

Despre Autor

Dan Preț (1502 Articole Publicate)

Dan s-a alăturat MakeUseOf în 2014 și a fost de Parteneriate Director din iulie 2020., Ajungeți la el Pentru întrebări despre conținut sponsorizat, acorduri de afiliere, promoții și orice alte forme de parteneriat. Puteți găsi, de asemenea, să-l roaming podea spectacol la CES în Las Vegas în fiecare an, spune hi dacă ai de gând. Înainte de cariera sa de scriere, a fost Consultant financiar.

mai mult de la Dan Price